Skip to main content
Σύνδεση /Εγγραφή 0προιόντα στο καλάθι, δες το καλάθι

Όροι χρήσης

Περιεχόμενα

1. Ταυτότητα παρόχου
2. Γενικά
3. Παροχή υπηρεσιών
    3.1. Κατοχύρωση και διαχείριση domain
    3.2. Shared web hosting
    3.3. Semi Dedicated hosting
    3.4. Virtual Private Server και Cloud server
    3.5. Dedicated
    3.6. Διαχείριση διακομιστών
    3.7. Unmanaged server
    3.8. Full server management
    3.9. Admin Hands
    3.10. Πιστοποιητικά SSL
    3.11. Υπηρεσίες Streaming (Βίντεο ή Διαδικτυακό Ραδιόφωνο)
    3.12. Κατασκευή Ιστοσελίδων
    3.13. Υποστήριξη και Προώθηση (Adwords, Social Media κτλ.) Ιστοσελίδων
    3.14. Τεχνική Υποστήριξη
    3.15. Μεταφορά ιστοσελίδων
    3.16. Αντίγραφα Ασφαλείας (Backup)
4. Ασφάλεια
5. Ορθή χρήση και κατάχρηση πόρων
6. Χρόνος κατάρτισης σύμβασης υπηρεσιών
7. Τρόποι πληρωμής
8. Αμοιβή
9. Εκπτώσεις/Δώρα/Προωθητικές Ενέργειες
10. Υπαναχώρηση
11. Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
12. Συνέπειες υπαναχώρησης
13. Καταγγελία της σύμβασης
14. Υποχρεώσεις Εταιρείας
15. Περιορισμός Ευθύνης
16. Υποχρεώσεις Πελάτη
17. Πνευματικά δικαιώματα
18. Προστασία δεδομένων
19. Δίκαιο
20. Δωσιδικία
21. Εφαρμοστέο Δίκαιο

  • Ταυτότητα Παρόχου

    Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.: 043527706000
    Επωνυμία: Θ.ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ ΒΑΙΝΑΣ Γ.ΨΑΛΤΑΚΗΣ Ο.Ε.
    Διακριτικός Τίτλος: POINTER
    A.Φ.Μ.: 998633174
    Νομός: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    Δήμος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    Οδός: Ι.ΠΟΛΕΜΗ
    Αριθμός: 13
    Τ.Κ.: 54248
    Email Επικοινωνίας: info@pointer.gr

    Εφεξής και χάριν συντομίας θα καλείται ως «η Εταιρεία».

  • Γενικά

    Οι παρόντες όροι αφορούν όλες τις συμβάσεις υπηρεσιών που συνάπτονται μέσω της παρούσας ιστοσελίδας της Εταιρείας (<www.pointer.gr>), καθώς και σε όλες τις περιπτώσεις που κατά την ελληνική νομοθεσία νοείται μια παροχή υπηρεσιών ως συναφθείσα εξ αποστάσεως.

    1. Οι όροι δύνανται να τροποποιηθούν χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση προς τους καταναλωτές. Σε κάθε περίπτωση οι τροποποιημένοι όροι δεν θα ισχύουν αναδρομικά.
    2. Η παρούσα ιστοσελίδα απευθύνεται τόσο σε καταναλωτές όσο και σε επαγγελματίες (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) (εφεξής και χάριν συντομίας θα καλούνται ως «Πελάτες»).
    3. Το σύνολο του περιεχομένου της ιστοσελίδας καθώς και των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω αυτής, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρίας και προστατεύονται από τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.
    4. Η χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο για εμπορικούς σκοπούς επιτρέπεται μόνο μετά από γραπτή άδεια της Εταιρίας. Απαγορεύεται η αντιγραφή, επανέκδοση, φόρτωση, διάδοση, διανομή, μεταπώληση του περιεχομένου του δικτυακού τόπου της Εταιρίας.
    5. Ένας Πελάτης που δεν συμφωνεί με τους όρους και τις προϋποθέσεις, οφείλει να μην κάνει χρήση του ιστοσελίδας και των υπηρεσιών της Εταιρίας.
    6. Κάτοχος ή ιδιοκτήτης χώρου φιλοξενίας στους server μας, θεωρείται αυτός ο οποίος τιμολογείται από την εταιρία μας. Ο ιδιοκτήτης ενός ονόματος χώρου δεν αποτελεί τον ιδιοκτήτη του χώρου φιλοξενίας εκτός κι εάν τιμολογείται για την συγκεκριμένη υπηρεσία.
  • Παροχή Υπηρεσιών

    Οι υπηρεσίες της Εταιρείας συνίστανται στη φιλοξενία ιστοσελίδων και εφαρμογών. Επιπρόσθετα η Εταιρεία παρέχει υπηρεσίες κατοχύρωσης και διαχείρισης ονομάτων χώρου (domain name), φιλοξενίας διακομιστών, streaming (βίντεο ή ραδιόφωνο), πιστοποιητικών SSL, κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων, μεταφοράς δεδομένων.

  1. Ειδικότεροι όροι ανά υπηρεσία :

    1. Κατοχύρωση και διαχείριση Domain Name (Ελλάδα).

      • Εφαρμόζονται οι σχετικές διατάξεις του Κανονισμού Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου (Domain Names) με κατάληξη .gr ή .ελ. (ΦΕΚ 973/Β/2018) όπως τροποποιείται και ισχύει.
    2. Κατοχύρωση και διαχείριση Domain Name (Ευρωπαϊκών).

      • Εφαρμόζονται οι σχετικές διατάξεις του Κανονισμού Διαχείρισης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .eu και .ευ της Eurid.
    3. Κατοχύρωση και διαχείριση Domain Name (Αλλοδαπό).

      • Κανονισμοί ICANN και τρίτων παρόχων.
    4. Μεταφορά Domain Name (Ελλάδα/Αλλοδαπό/Ευρωπαϊκών).

      1. Εφαρμόζονται οι σχετικές διατάξεις του Κανονισμού Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου (Domain Names) με κατάληξη .gr ή .ελ. (ΦΕΚ 973/Β/2018) όπως τροποποιείται και ισχύει.
      2. Εφαρμόζονται οι σχετικές διατάξεις του Κανονισμού Διαχείρισης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .eu και .ευ της Eurid.
      3. Κανονισμοί ICANN και τρίτων παρόχων.
  2. Shared web hosting: Ο λογαριασμός του Πελάτη βρίσκεται μέσα σε έναν κοινόχρηστο διακομιστή, όπου οι πόροι (π.χ. CPU, Μνήμη, απόδοση δίσκου I/O) κατανέμονται μεταξύ όλων των λογαριασμών που βρίσκονται στον ίδιο διακομιστή, ανάλογα το πακέτο φιλοξενίας που έχει επιλέξει ο Πελάτης.

  3. Semi Dedicated hosting: Ο λογαριασμός του Πελάτη βρίσκεται σε φυσικό διακομιστή υψηλών προδιαγραφών τελευταίας τεχνολογίας. Οι πόροι του πακέτου είναι κοινόχρηστοι με ελάχιστα και μέγιστα όρια. Η Εταιρία φροντίζει ώστε τα ελάχιστα να προσεγγίζουν τα μέγιστα όρια που περιγράφει το κάθε πακέτο.

  4. Virtual Private Server και Cloud server: Οι συγκεκριμένοι διακομιστές είναι εικονικοί και αυτόνομοι μεταξύ τους, ενώ βρίσκονται μέσα σε έναν ή περισσότερους διασυνδεδεμένους φυσικούς διακομιστές (διακομιστές υποδομής).
    Οι πόροι των πακέτων VPS και Cloud είναι δεσμευμένοι (π.χ. CPU, Μνήμη, Μέγεθος δίσκου). Ορίζονται από την Εταιρεία ελάχιστα και μέγιστα όρια κατανάλωσης των πόρων προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του/των φυσικών διακομιστών της υποδομής.

  5. Διακομιστές ”Dedicated”: Ο λογαριασμός του Πελάτη βρίσκεται σε φυσικό διακομιστή προδιαγραφών επιλογής του. Οι πόροι του πακέτου είναι αποκλειστικοί (π.χ. CPU, Μνήμη, Μέγεθος δίσκου).

  6. Διαχείριση διακομιστών: Η Εταιρία διαχειρίζεται τους διακομιστές της “Κοινόχρηστης” (Shared) και “Semi Dedicated” φιλοξενίας. Στα πλαίσια αυτά, η Εταιρία φροντίζει για την εύρυθμη λειτουργία τους και ορίζει τις προδιαγραφές λειτουργίας τους αλλά και των φιλοξενούμενων λογαριασμών (π.χ. διαμοιρασμός χρήσης CPU από διεργασίες του Πελάτη).

    Οι διακομιστές Virtual Private Server (VPS) και Cloud που παρέχονται από την Εταιρεία προσφέρονται χωρίς διαχείριση (Unmanaged), εκτός εάν ενεργοποιηθεί η υπηρεσία διαχείρισης “Full server Management”. Αντίστοιχα για αυτούς ισχύουν τα παρακάτω.

  7. Unmanaged server: Η Εταιρεία ενεργοποιεί τον επιθυμητό από τον Πελάτη διακομιστή και τον παραδίδει με πλήρη στοιχεία διαχείρισης (π.χ. στοιχεία διαχειριστή root σε περιβάλλον Λ/Σ Linux). Μετά την παράδοση του διακομιστή από την Εταιρεία, ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την διαχείριση και την εσωτερική του λειτουργία (όπως θεμάτων του λειτουργικού συστήματος, panel διαχείρισης, λογισμικού, υπηρεσιών, ασφαλείας, κατάστασης on/off).

  8. Full server management: Προσφέρεται ως πρόσθετη υπηρεσία σε ”VPS”, “Cloud” ή “Dedicated” διακομιστές. Η Εταιρεία αναλαμβάνει την διαχείριση και την εσωτερική λειτουργία του διακομιστή, πλην του περιεχομένου του Πελάτη, με εκτέλεση εργασιών, όπως αντιγράφων ασφαλείας και ενημερώσεις του λειτουργικού συστήματος, εγκαταστάσεις/ρυθμίσεις του Web server (π.χ. Apache, PHP), της βάσης δεδομένων (π.χ. MySQL), του panel φιλοξενίας (π.χ. cPanel, Plesk) κλπ.

    Αναλυτικότερα το πακέτο Διαχείρισης περιλαμβάνει:

    1. Ελέγχους ασφαλείας σε επίπεδο server.

    2. Ρύθμιση Firewall.

    3. Ρύθμιση DNS.

    4. Αντιμετώπιση ζητημάτων αδυναμίας εκκίνησης του διακομιστή.

    5. Αντιμετώπιση ζητημάτων αδυναμίας εκκίνησης υπηρεσιών (π.χ. Apache, Μysql, Postfix).

    6. Εγκατάσταση πακέτων μέσω του package manager (π.χ. yum, apt).

    7. Ενημερώσεις λογισμικού διακομιστή και αναβαθμίσεις (π.χ. php, mysql).

    8. Προσαρμοσμένες ρυθμίσεις για υπηρεσίες (π.χ. εγκατάστασηPECL πρόσθετων/extension της PHP).

    9. Παραμετροποίηση υπηρεσιών Email (π.χ. postfix, dovecot).

    10. Παροχή βοήθειας για αντιμετώπιση προβλημάτων των website σε περίπτωση που χρειάζεται κάποια ρυθμιση ο server (π.χ php.ini).

    11. Αυτοματοποίηση εργασιών (cron).

    12. Ρυθμίσεις αντιγράφων ασφαλείας (backup).

    13. Επαναφορά δεδομένων από αντίγραφο ασφαλείας (π.χ. επαναφορά ιστοσελίδας σε προηγούμενη κατάσταση σε περίπτωση παραβίασης).

      Η Εταιρία, δεν μπορεί να παρέχει υποστήριξη σε θέματα περιεχομένου, για τα οποία παραμένει υπεύθυνος διαχείρισης ο Πελάτης. Ενδεικτικά, η Εταιρία μπορεί να προχωρήσει σε επαναφορά ιστοσελίδας σε προηγούμενη κατάσταση σε περίπτωση παραβίασης και κατόπιν αιτήματος του πελάτη, ωστόσο δεν αποτελεί δική της ευθύνη ή αρμοδιότητα ο έλεγχος και διόρθωση κενών ασφαλείας.

  9. Admin Hands: Προσφέρεται ως πρόσθετη υπηρεσία σε ”VPS”, “Cloud” ή “Dedicated” διακομιστές. Η Εταιρεία αναλαμβάνει την εφάπαξ εκτέλεση εργασιών ελέγχου, ρύθμισης ή διόρθωσης ζητημάτων σε “Unmanaged server” διακομιστή του Πελάτη.

    Η εκτέλεση των εργασιών μπορεί να γίνει κατόπιν σαφούς αναφοράς των θεμάτων και επιθυμητών ενεργειών από τον Πελάτη και εφόσον έχει γίνει αποδοχή της εκτιμώμενης αμοιβής για τις εργασίες δέσμευσης τεχνικού.

    Η εκτέλεση εργασιών, περιλαμβάνει εργασίες διαχείρισης του διακομιστή, όπως ενημερώσεις του λειτουργικού συστήματος, εγκαταστάσεις/ρυθμίσεις του Web server (π.χ. Apache, PHP), επιδιόρθωση ζητημάτων εκκίνησης και όχι παρεμβάσεις στο περιεχόμενο, όπως διορθώσεις κώδικα ιστοσελίδων.

  10. Πιστοποιητικά SSL: Η Εταιρία παρέχει πιστοποιητικά ασφαλείας κατηγοριών, “Επικύρωσης domain”, “Επικύρωσης οργανισμού” και “Εκτεταμένης επικύρωσης”.

    Σε κάθε κατηγορία πιστοποιητικών εφαρμόζονται πολιτικές επαλήθευσης και έκδοσης με βάση την κατηγορία και αρχή πιστοποίησης που επιλέγει ο Πελάτης. Ενδεικτικά σε αυτές μπορεί να περιλαμβάνονται διαδικασίες επιβεβαίωσης της ιδιοκτησίας (validation) μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος.

    Ο Πελάτης θα πρέπει να παρέχει στην Εταιρία τα απαιτούμενα στοιχεία έκδοσης, όπως το αίτημα ψηφιακής υπογραφής πιστοποιητικού CSR, τα οποία διαβιβάζονται στην εκάστοτε αρχή προς την έκδοση του πιστοποιητικού.

    Μετά την έκδοση του παρέχεται στον Πελάτη το πιστοποιητικό σε μορφή αρχείου (πχ αρχείο .crt), το οποίο θα πρέπει να εγκαταστήσει στην επιθυμητή υπηρεσία.

    Πρόσθετα η Εταιρία παρέχει την υπηρεσία εγκατάστασης SSL, με βάση την οποία τα βήματα έκδοσης και εγκατάστασης του πιστοποιητικού ολοκληρώνονται από τεχνικό της Εταιρίας.

  11. Υπηρεσίες Streaming (Βίντεο ή Διαδικτυακό Ραδιόφωνο): Η Εταιρία παρέχει υπηρεσίες αναμετάδοσης Βίντεο και Ραδιοφώνου. Οι τεχνικές προδιαγραφές εκπομπής, όπως η υποστηριζόμενη μορφή δεδομένων (π.χ. mp3) ή το bitrate της ροής (π.χ. 128Kbps), ορίζονται από το πακέτο φιλοξενίας που έχει επιλέξει ο Πελάτης.

    Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για το περιεχόμενο της ροής και την συμμόρφωσή του σε σχέση με την αναμετάδοση περιεχομένου που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.

    Η Εταιρία δεν παρέχει άδειες λειτουργίας ή άλλες πιστοποιήσεις που σχετίζονται με την εκπομπή του περιεχομένου.

  12. Κατασκευή Ιστοσελίδων.

  13. Υποστήριξη και Προώθηση (Adwords, Social Media κτλ.) Ιστοσελίδων.

  14. Τεχνική Υποστήριξη.

  15. Η Εταιρία παρέχει τεχνική υποστήριξη για τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τον Πελάτη, για την διάρκεια ισχύος τους. Πριν ή μετά την διάρκεια της υπηρεσίας και εφόσον αυτή δεν αποτελεί αποτέλεσμα σύμβασης μεταξύ της Εταιρίας και του Πελάτη, δεν νοείται και δεν παρέχεται τεχνική υποστήριξη.

  • Η τεχνική υποστήριξη μπορεί να προσφερθεί κατόπιν αιτήματος του Πελάτη προς το τεχνικό τμήμα της Εταιρίας, είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε μέσω μηνύματος στην ηλεκτρονική πλατφόρμα “Helpdesk”.

  • Οι πρόσθετοι παρεχόμενοι τρόποι επικοινωνίας της Εταιρίας, όπως τηλεφωνική επικοινωνία ή επικοινωνία μέσω άμεσων μηνυμάτων (chat), μπορούν να χρησιμοποιηθούν βοηθητικά για την επίλυση ζητημάτων αλλά δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την παραπάνω διαδικασία δημιουργίας αιτήματος υποστήριξης.

  • Ο Πελάτης θα πρέπει να αποστείλει το αίτημά του από το εκάστοτε δηλωμένο λογαριασμό αλληλογραφίας (email) που αντιστοιχεί στον λογαριασμό του. Η Εταιρία δεν μπορεί να εξυπηρετήσει αιτήματα από τρίτους λογαριασμούς αλληλογραφίας για λόγους ασφαλείας.

  • Ο Πελάτης θα πρέπει να περιγράφει με σαφήνεια το ζήτημα που αντιμετωπίζει αλλά και να παρέχει στην τεχνική υποστήριξη της Εταιρίας όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, όπως βήματα αναπαραγωγής του ζητήματος, ώστε να είναι εφικτή η εκτέλεση ελέγχου από την Εταιρία.

  • Όλα τα αιτήματα εξυπηρετούνται κατά σειρά προτεραιότητας.

  • Η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί ελάχιστο χρόνο εξυπηρέτησης ενός αιτήματος, καθώς αυτό εξαρτάται από την φύση του εκάστοτε ζητήματος.

  • Κρίσιμα ή σημαντικά ζητήματα μπορεί να εξυπηρετηθούν με μεγαλύτερη προτεραιότητα.

    Ως κρίσιμα ή σημαντικά ζητήματα μπορούν να θεωρηθούν αυτά που σχετίζονται με την κατάσταση της υποδομής της Εταιρίας αλλά και την εύρυθμη λειτουργία των διακομιστών και υπηρεσιών.

    Αντίθετα, ζητήματα που σχετίζονται με το περιεχόμενο του Πελάτη, όπως σφάλματα εκτέλεσης μίας ιστοσελίδας, δεν μπορούν να θεωρηθούν κρίσιμα για την λειτουργία της υπηρεσίας.

    Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κρίνει ποια αιτήματα θεωρούνται ως κρίσιμα ή σημαντικά και με βάση αυτό να προχωρήσει σε ταχύτερη ή κανονική εξυπηρέτησή τους.

  1. Μεταφορά ιστοσελίδων.

  2. Η Εταιρία παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς ιστοσελίδας από άλλο πάροχο.

    Η εκτέλεση των εργασιών μπορεί να γίνει κατόπιν σαφούς αναφοράς των επιθυμητών προς μεταφορά δεδομένων από τον Πελάτη και εφόσον έχει γίνει αποδοχή της εκτιμώμενης αμοιβής για τις εργασίες δέσμευσης τεχνικού.

    Η Εταιρία δεν μπορεί να παρέχει εγγυήσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα, τη δυνατότητα, ή το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση μιας μεταφοράς.

  • Η Εταιρία παρέχει δωρεάν μεταφορά σε Πελάτες που έχουν προμηθευτεί οποιαδήποτε υπηρεσία, Κοινόχρηστης (shared) ή “Semi Dedicated” φιλοξενίας, ετήσιας ή μεγαλύτερης διάρκειας.
  • Στα παραπάνω εξαιρείται το πακέτο φιλοξενίας ”Basic hosting” και τα πακέτα μεταπωλητών (Reseller).
  • Η δωρεάν μεταφορά ισχύει για μία ιστοσελίδα ανά πακέτο φιλοξενίας και δεν ισχύει για ιστοσελίδες που έχουν κατασκευαστεί σε γλώσσες προγραμματισμένου ASP ή .NET.
  • Αντίγραφα Ασφαλείας.
  1. Για τις υπηρεσίες, Κοινόχρηστης φιλοξενίας (Shared), Φιλοξενίας “Semi Dedicated” και Φιλοξενίας Μεταπωλητή (Reseller), η Εταιρία δημιουργεί κάθε δύο ημέρες αντίγραφα ασφαλείας (backup) και τα διατηρεί για 14 ημέρες.

    Από το παραπάνω εξαιρούνται όλα τα δωρεάν πακέτα υπηρεσιών φιλοξενίας, όπως το πακέτο “Free Hosting.

  • Ο χρόνος εκτέλεσης ή επανάληψης των αντιγράφων ορίζεται από την Εταιρία.

  • Η Εταιρία φροντίζει για την εύρυθμη λειτουργία των αντιγράφων και ορίζει τις προδιαγραφές λειτουργίας τους.

    Στα πλαίσια αυτά, από τα αντίγραφα ασφαλείας εξαιρούνται αρχεία παλαιότερων αντιγράφων, προσωρινά αρχεία και οποιαδήποτε τρίτα αρχεία, κατά την κρίση της Εταιρίας, δεν σχετίζονται με την ορθή λειτουργία του λογαριασμού του Πελάτη ή του περιεχομένου του, όπως για παράδειγμα αρχεία προσωρινής μνήμης cache ιστοσελίδων.

  • Ανάλογα το κύκλο εκτέλεσης αντιγράφου του κάθε διακομιστή μπορούν να υπάρχουν διαθέσιμα έως 7 αντίγραφα. Η διαθεσιμότητα των αντιγράφων δεν είναι εγγυημένη και μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες, όπως σφάλματα του λογισμικού αντιγράφων.

  • Για τις παραπάνω υπηρεσίες (3.2.9.1.1) στις οποίες παρέχεται η δυνατότητα αντιγράφων ασφαλείας, εφόσον σε αυτές διατίθεται εργαλείο διαχείρισης των αντιγράφων ασφαλείας, η επαναφορά αντιγράφου ασφαλείας θα πρέπει να εκτελεστεί από τον Πελάτη.

    Σε περίπτωση που η υπηρεσία ή το πακέτο φιλοξενίας, δεν παρέχει δυνατότητα διαχείρισης των αντιγράφων ασφαλείας, η επαναφορά μπορεί να εκτελεστεί από την Εταιρία κατόπιν αιτήματος του Πελάτη. Σχετικά αιτήματα επαναφοράς δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα τρία (3) σε μία ημέρα ή τα επτά (7) ανά εβδομάδα.

  • Για τις υπηρεσίες, Διακομιστές Virtual Private Server (VPS) και Cloud, Διακομιστές ”Dedicated”, η Εταιρία δεν διατηρεί αντίγραφα ασφαλείας (backup), εκτός και εάν ο Πελάτης επιλέξει την ενεργοποίηση κάποιας πρόσθετης υπηρεσίας αντιγράφων για το διακομιστή του.

    Αντίστοιχα για τις πρόσθετες υπηρεσίες ισχύουν τα παρακάτω.

  • Full system backup.

    Η Εταιρία διατηρεί επταήμερο (7) καθημερινό αντίγραφο ασφαλείας (backup) ολόκληρου του διακομιστή του Πελάτη με την μορφή πλήρους αντιγράφου/snapshot. Δεν υπάρχει δυνατότητα επαναφοράς μεμονωμένων αρχείων ή φακέλων.

    Ο χρόνος εκτέλεσης των αντιγράφων και ο χρόνος επανάληψης, ορίζονται από την Εταιρία.
    Η Εταιρία φροντίζει για την εύρυθμη λειτουργία των αντιγράφων και ορίζει τις προδιαγραφές λειτουργίας τους. Η επαναφορά μπορεί να εκτελεστεί από την Εταιρία κατόπιν αιτήματος του Πελάτη. Σχετικά αιτήματα επαναφοράς δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα τρία (3) σε μία ημέρα ή τα επτά (7) ανά εβδομάδα.

  • Bare metal backup.

    Για την λειτουργία του αντιγράφου ασφαλείας “Bare metal backup” απαιτείται η εγκατάσταση ειδικού λογισμικού στον διακομιστή του Πελάτη.

    Η Εταιρία αναλαμβάνει την εγκατάσταση του ειδικού λογισμικού και εκτελεί περιοδικά ελέγχους για την ορθή εκτέλεσή του, η οποία προϋποθέτει την παροχή πρόσβασης από τον Πελάτη στον διακομιστή του.

    Η Εταιρία δημιουργεί κάθε δύο ημέρες αντίγραφα ασφαλείας (backup) και τα διατηρεί για 14 ημέρες, εκτός και εάν υπάρξει κάποια ειδική συμφωνία διατήρησης.

    Ο χρόνος εκτέλεσης των αντιγράφων και ο χρόνος επανάληψης, ορίζονται από την Εταιρία, εκτός και εάν υπάρξει κάποια ειδική συμφωνία χρονοπρογραμματισμού.

    Η Εταιρία φροντίζει για την εύρυθμη λειτουργία των αντιγράφων και ορίζει τις προδιαγραφές λειτουργίας τους.

    Υπάρχει η δυνατότητα ανάκτησης ολόκληρου του διακομιστή αλλά και επαναφοράς μεμονωμένων αρχείων ή φακέλων.

    Σχετικά αιτήματα επαναφοράς δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα τρία (3) σε μία ημέρα ή τα επτά (7) ανά εβδομάδα.

  • FTP Backup.

    Η Εταιρία παρέχει στον Πελάτη χώρο απομακρυσμένης αποθήκευσης αντιγράφων ασφαλείας (backup) μέσω πρόσβασης πρωτοκόλλων FTP/FTPS/SSH.

    Η ρύθμιση του αντιγράφου, όπως ο χρόνος εκτέλεσης, ο χρόνος επανάληψης, αλλά και η εύρυθμη λειτουργία αποτελεί εργασία και ευθύνη του Πελάτη.

    Η επαναφορά δεν μπορεί να εκτελεστεί από την Εταιρία αλλά αποτελεί ενέργεια που θα πρέπει να εκτελεστεί από τον Πελάτη.

  • Για όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες, όπως τις Υπηρεσίες Streaming (Βίντεο ή Διαδικτυακό Ραδιόφωνο), η Εταιρία δεν παρέχει αντίγραφα ασφαλείας (backup). Ο Πελάτης θα πρέπει να προβλέπει την διατήρηση τοπικών αντιγράφων ασφαλείας.

Ασφάλεια

Η Εταιρία ορίζει τις προδιαγραφές ασφαλείας των συστημάτων της υποδομής και των διακομιστών στο δίκτυό της, ενώ φροντίζει για την προστασία τους.

  1. Στα πλαίσια αυτά ο Πελάτης δεν μπορεί να τροποποιήσει τους κανόνες και προδιαγραφές ασφαλείας των διακομιστών ή υπηρεσιών, εκτός και εάν αυτοί αφορούν τις εσωτερικές λειτουργίες ασφαλείας σε αυτόνομους διακομιστές, όπως Διακομιστές Virtual Private Server (VPS) και Cloud ή Διακομιστές ”Dedicated”.

  2. Η Εταιρία κάνει χρήση διαφόρων συστημάτων ασφαλείας, μεταξύ των οποίων τείχη προστασίας (Firewall), για την προστασία της υποδομής της. Σε περίπτωση που τα συστήματα ασφαλείας εντοπίσουν κάποια ύποπτη ή κακόβουλη δραστηριότητα, μπορεί να υπάρξει αυτόματος πλήρης ή μερικός αποκλεισμός προς υπηρεσίες του Πελάτη.

    Στις υπηρεσίες στις οποίες παρέχεται η δυνατότητα άρσης των αποκλεισμών, η επαναφορά της λειτουργίας θα πρέπει να εκτελεστεί από τον Πελάτη.

    Σε περίπτωση που η υπηρεσία, δεν παρέχει δυνατότητα άρσης αποκλεισμών, η επαναφορά μπορεί να εκτελεστεί από την Εταιρία κατόπιν αιτήματος του Πελάτη.

  3. Σε περίπτωση εντοπισμού παραβίασης σε υπηρεσία του Πελάτη, όπως για παράδειγμα σε ιστοσελίδα ή λογαριασμό αλληλογραφίας (email), η Εταιρία προχωρά σε ενημέρωση προς τον Πελάτη, ώστε να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες ελέγχου, διόρθωσης και αλλαγής στοιχείων πρόσβασης.

    Εάν ο Πελάτης δεν ενημερώσει την Εταιρία για τις ενέργειες διόρθωσης του ζητήματος εντός 24 ωρών, η Εταιρία, αναλόγως την σοβαρότητα του ζητήματος, μπορεί να προχωρήσει σε πλήρη ή μερικό, ορισμένου χρόνου ή απεριόριστης διάρκειας, αποκλεισμό της υπηρεσίας του Πελάτη.

  4. Σε περίπτωση εντοπισμού εκτέλεσης κακόβολων εργασιών σε υπηρεσία του Πελάτη, όπως για παράδειγμα, εκτέλεσης κακόβουλου κώδικα ή αποστολή κακόβουλων μηνυμάτων αλληλογραφίας (spam) ή φιλοξενία κακόβουλου περιεχομένου (phishing), η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να προχωρήσει άμεσα και χωρίς προειδοποίηση σε αποκλεισμό της υπηρεσίας του Πελάτη.

Ορθή Χρήση και Κατάχρηση Πόρων

  1. Η φιλοξενία των δεδομένων του Πελάτη σε διακομιστές της Εταιρίας, στηρίζεται στην υπηρεσία που θα επιλέξει ο Πελάτης. Η κάθε υπηρεσία μπορεί να περιλαμβάνει διαφορετικά χαρακτηριστικά ή λειτουργίες, οι οποίες θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από τον Πελάτη σε πλαίσια ορθής χρήσης και μη κατάχρησης των παρεχόμενων πόρων. Στα πλαίσια αυτά ισχύουν ειδικότερα οι ακόλουθοι όροι.

  2. Τα πακέτα Κοινόχρηστης φιλοξενία (Shared) και Φιλοξενίας “Semi Dedicated”, παρέχονται από την Εταιρία για την φιλοξενία ιστοσελίδων και αλληλογραφίας. Αντίστοιχα δεν έχουν σχεδιαστεί ώστε να λειτουργούν για τρίτους σκοπούς, όπως π.χ. χρήση τους ως αποθηκευτικού χώρου.
    Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τον σκοπό λειτουργίας της φιλοξενίας σε αυτόνομους διακομιστές, όπως Διακομιστές Virtual Private Server (VPS) και Cloud ή Διακομιστές ”Dedicated”.

  3. Ο Πελάτης δεν επιτρέπεται να λειτουργεί/εκτελεί τις ακόλουθες τεχνολογίες/εφαρμογές: TOR, Port scans, Ping floods, Packet spoofing, Forging router information, επιθέσεις Denial of service, Sniffers, Flooding, Spoofing, Ping bombing, Smurfs, Winnuke, Land, Teardrop και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια επιβαρύνει κακόβουλα το δίκτυο της Εταιρείας.
    Ειδικότερα στις περιπτώσεις Κοινόχρηστης φιλοξενία (Shared) και Φιλοξενίας “Semi Dedicated”, απαγορεύεται πρόσθετα των παραπάνω η εκτέλεση αυτόνομων Processes, IRC, Web Spider, Indexer, Bit torrent, Filesharing, Peertopeer, Gaming server, Mail server, Web server, Streaming site, άμεση αναμετάδοση video.

  4. Ο Πελάτης δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιεί την αλληλογραφία για:

    • Αποστολή μηνυμάτων μαζική ή μη, σε παραλήπτες που δεν έχουν ζητήσει την παραλαβή των μηνυμάτων (spamming).
    • Εγγραφή σε mailing list κάποιου παραλήπτη χωρίς την έγκριση του.
    • Μη επιθυμητή διαφήμιση υπηρεσιών και προϊόντων που φιλοξενούνται σε διακομιστή της Εταιρίας κατά οποιοδήποτε έμμεσο ή άμεσο τρόπο, ακόμη και αν η αποστολή των μηνυμάτων έγινε εκτός των διακομιστών της Εταιρίας.
      Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κρίνει ποια μηνύματα θεωρούνται ως ανεπιθύμητα ή κακόβουλα και με βάση αυτό να περιορίζει την αποστολή σχετικών μηνυμάτων.
  5. Η Εταιρία παρέχει υπηρεσίες οι οποίες αναφέρονται ως “Απεριόριστες” ή “Unlimited”.
    Η παραπάνω αναφορά δεν αντιστοιχεί σε άπειρη χρήση πόρων (π.χ. CPU, Μνήμη, απόδοση δίσκου I/O).
    Τα παρεχόμενα χαρακτηριστικά πόρων του πακέτου που θα επιλέξει ο Πελάτης, αναγράφονται στην εκάστοτε σελίδα του προϊόντος της υπηρεσίας.

    Ειδικότερα, για την χρήση δίσκου, ο Πελάτης οφείλει να μην πραγματοποιεί χρήση μεγαλύτερη του ορίου inodes. Οι δομές δεδομένων, inodes, χρησιμοποιούνται για να αποθηκεύονται πληροφορίες σχετικά με ένα αντικείμενο στο σύστημα αρχείων, όπως ένα αρχείο ή ένας φάκελος και αποτελούν πεπερασμένα φυσικά όρια σκληρών δίσκων.

    Ο συνολικός αριθμός των inodes δείχνει τον αριθμό των αρχείων και φακέλων που χρησιμοποιεί ο Πελάτης, συμπεριλαμβανομένων όλων των δεδομένων, όπως αρχείων της ιστοσελίδας, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ρυθμίσεων κτλ Τα inodes αναφέρονται σε κάθε ξεχωριστό αντικείμενο και όχι στο μέγεθος αυτών. Περιορίζονται από την Εταιρία για λόγους ορθής λειτουργίας των δίσκων των διακομιστών.

  6. H υπερβολική χρήση πόρων συστήματος δεν είναι αποδεκτή. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να περιορίσει άμεσα ή να τερματίσει διεργασίες του Πελάτη που προκαλούν θέματα υπερφόρτωσης ή ζητήματα σταθερότητας σε υπηρεσίες.
    Πρόσθετα, σε περίπτωση που η χρήση των υπηρεσιών της Εταιρείας από τον πελάτη δημιουργεί, κατά την κρίση της Εταιρίας, πέρα από τα επιτρεπτά όρια, υπερφόρτωση του εξοπλισμού και των πόρων της Εταιρείας, η Εταιρεία μπορεί να αναστείλει την λειτουργία του λογαριασμού του Πελάτη, μέχρι να καθοριστεί και να επιλυθεί η αιτία της υπερφόρτωσης.
    Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα εξουδετέρωσης εντατικών μηχανισμών που επιβαρύνουν τους πόρους των διακομιστών, όπως της CPU.

  7. Η Εταιρία παρέχει πακέτα φιλοξενίας τα οποία επιτρέπουν την σύνδεση χρηστών μέσω τερματικού/SSH. Η λειτουργία παρέχεται στα πλαίσια ορθής χρήσης της υπηρεσίας, ενώ μπορεί αυτή να ανακληθεί σε περιπτώσεις που εντοπιστεί κατάχρησή της.
    Σε πακέτα που δεν παρέχεται η λειτουργία, μπορεί να παρασχεθεί μετά από αίτηση του πελάτη.
    Η Εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να δώσει περιορισμένη πρόσβαση για εκτέλεση συγκεκριμένων εντολών.

  • Χρόνος κατάρτισης σύμβασης υπηρεσιών

    Ως χρόνος κατάρτισης σύμβασης υπηρεσιών, ορίζεται η χρονική στιγμή από την επιλογή του ηλεκτρονικού κουμπιού «Παραγγελία με Υποχρέωση Πληρωμής».

  • Τρόποι πληρωμής

    Η Εταιρία υποστηρίζει πολλαπλούς τρόπους πληρωμής. Η χρήση του εκάστοτε τρόπου πληρωμής μπορεί να φέρει ειδικές προϋποθέσεις, όπως περιορισμούς ασφαλείας ή χρεώσεις συναλλαγών σε περιπτώσεις Τραπεζικών ιδρυμάτων.
    Οι υποστηριζόμενοι τρόποι έχουν ως εξής:

    1. Paypal.

    2. Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα.

      1. Χρησιμοποιώντας κάρτες στην ιστοσελίδα μας για την εκτέλεση αγορών δηλώνετε ότι έχετε το δικαίωμα νόμιμης χρήσης τους.
      2. Η Εταιρεία δεν τηρεί τα στοιχεία της κάρτας σας ούτε και ευθύνεται για την υποδομή πληρωμής.
      3. H επεξεργασία των καρτών γίνεται από την EveryPay και την Viva.
      4. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών, η EveryPay είναι αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος (αρ. απόφασης 280/3/23-7-2018 ΦΕΚ Β 3010/25-7-2018), και διαχειρίζεται με ασφάλεια στοιχεία συναλλαγών πληρωμών με κάρτες, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες. Η Everypay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης ασφάλειας διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCIDSS). Όλες οι υπηρεσίες της Everypay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL. Η EveryPay υποστηρίζει επίσης τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για VISA & MasterCard.
      5. H VIVA ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. με ΑΦΜ: 997671771/ ΔΟΥ ΦΑΕ Aθηνών είναι νομίμως αδειοδοτημένο ίδρυμα Ηλεκτρονικού Χρήματος δυνάμει των διατάξεων του Ν. 4021/2011, εποπτευόμενο από την Τράπεζα της Ελλάδος με αριθμό μητρώου 1. Ο Πληρωτής τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του μυστικό κωδικό, για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή.
    3. Τραπεζική κατάθεση.

    4. Bitcoin.

    5. Neteller.

    6. Paysafecard.

    7. Vivapayments.

  • Αμοιβή

    Η αμοιβή όπως απεικονίζεται στην παρούσα ιστοσελίδα δεν συμπεριλαμβάνει τον ΦΠΑ 24%.

  • Εκπτώσεις/Δώρα/Προωθητικές Ενέργειες

    Η Εταιρεία εκτελεί ανά διαστήματα προωθητικές ενέργειες, όπως εκπτώσεις, παροχή δώρων με αγορές κλπ., τόσο στην ιστοσελίδα της, όσο και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες αναζήτησης ή τρίτα δίκτυα.

    Σε όλες τις περιπτώσεις, ορίζεται ως μόνη ορθή απεικόνιση των τιμών των υπηρεσιών της Εταιρείας, αυτή που παρέχεται μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρίας.

  • Υπαναχώρηση

    Ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών εντός 14 ημερολογιακών ημερών, χωρίς την παροχή οποιαδήποτε δικαιολογίας, πλην των εξαιρέσεων που αναφέρονται παρακάτω.

    Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας πληρωμής της παραγγελίας ή της κατάρτισης σύμβασης παροχής υπηρεσιών.

    Προκειμένου ο Πελάτης να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την σύμβαση ή την παραγγελία με μια σαφή δήλωση του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απευθυνόμενη προς την Εταιρεία.

    Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν προχωρήσει σε σαφή δήλωση υπαναχώρησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή δεν αποστείλει σχετικό αίτημα πριν λήξει η ως άνω αναφερόμενη προθεσμία, η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα άρνησης της υπαναχώρησης.

    Σε περίπτωση που ο Πελάτης προχωρήσει σε σαφή δήλωση υπαναχώρησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και εντός της αναφερόμενης προθεσμίας, θα λάβει ενημέρωση από την Εταιρία εντός 5 εργάσιμων ημερών με επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησης.

  • Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

    Στα ακόλουθα πακέτα υπηρεσιών παρέχεται περιορισμένη υπαναχώρηση:

    • Κατοχύρωση ΟνομάτωνΧώρου (Domain Name), καταλήξεων .gr ή .ελ., όπου νοείται υπαναχώρηση 4 ημερών από την επόμενη της παραγγελίας.

    Στα ακόλουθα πακέτα υπηρεσιών δεν παρέχεται υπαναχώρηση:

    • Κατοχύρωση ΟνομάτωνΧώρου (Domain Name), όλων των καταλήξεων, πλην των .gr ή .ελ. όπως περιγράφεται παραπάνω.

    • Ανανέωση ΟνομάτωνΧώρου (Domain Name), όλων των καταλήξεων.

    • Πιστοποιητικά SSL.

    • Διακομιστές Virtual Private Server (VPS) και Cloud, εξωτερικού.

    • Διακομιστές ”Dedicated”, εξωτερικού.

    • Eξατομικευμένες υπηρεσίες ή αγορά αδειών χρήσης λογισμικού.

    • Προκαταβολή για Κατασκευή Ιστοσελίδας.

    • Προκαταβολή για Υποστήριξη και Προώθηση Ιστοσελίδων.

  • Συνέπειες υπαναχώρησης

    Στην περίπτωση υπαναχώρησης του Πελάτη από σύμβαση, η Εταιρία προχωρά σε επιστροφή του συνολικού ποσού της πληρωμής που αντιστοιχεί σε αυτή.

    Η διαδικασία επιστροφής ολοκληρώνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα επιβεβαίωσης λήψης του αιτήματος από την Εταιρία.

    Η ανωτέρω επιστροφή χρημάτων εκτελείται με χρήση του ίδιου τρόπου πληρωμής με την αρχική συναλλαγή, εκτός και εάν ο Πελάτης έχει συμφωνήσει ρητώς διαφορετικά.

    Η Εταιρία δεν θα προχωρήσει σε χρέωση εξόδων για την επιστροφή χρημάτων.

  • Καταγγελία της σύμβασης

    Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση χωρίς προειδοποίηση ή να αναστείλει λογαριασμό χωρίς καμία προειδοποίηση, όταν ο Πελάτης τελέσει ή φέρεται να έχει τελέσει παράνομες πράξεις ή/και υποπέσει στην αντίληψη της Εταιρείας συστηματική χρήση των παρεχόμενων υπηρεσιών για αθέμιτους και παράνομους σκοπούς.

    Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση, σε περίπτωση που διαπιστώσει πως έγινε χρήση πλαστών ή παραποιημένων ή κλεμμένων στοιχείων.

    Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση, σε περίπτωση που διαπιστώσει πως γίνεται μη ορθή χρήση ή κατάχρηση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

    Ο Πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει πρόωρα τη σύμβαση, όμως δεν δικαιούται να ζητήσει την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού ή μέρους που να αναλογεί στον υπολειπόμενο χρόνο της σύμβασης.

  • Υποχρεώσεις Εταιρείας

    1. Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ορθή και απρόσκοπτη λειτουργία του δικτύου και των υποδομών της, αλλά και μεριμνά αμελλητί για τυχόν βλάβες, ώστε να προβαίνει στην αποκατάσταση τους.

    2. Η Εταιρεία λαμβάνει όλα τα απαραίτητα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα ασφαλείας, ώστε να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια κατά την παροχή των διαδικτυακών της υπηρεσιών.

      Στην περίπτωση οποιασδήποτε βλάβης, η Εταιρεία ευθύνεται μόνο για τις περιπτώσεις δόλου ή βαριάς αμέλειας, και μέχρι ποσού που δεν δύναται να υπερβαίνει το συνολικό κόστος της καταρτισθείσας σύμβασης παροχής υπηρεσιών ή το συνολικό κόστος της παραγγελίας.

    3. Η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να παρέχει στοιχεία πρόσβασης και κωδικούς, ονομάτων χώρου, λογαριασμών ή υπηρεσιών στον Πελάτη, μόνο εφόσον αποδειχθεί εγγράφως η κυριότητα των σχετικών υπηρεσιών.

    4. Η Εταιρία παρέχει τεχνική υποστήριξη στον Πελάτη μόνο με βάση τα δηλωμένα στοιχεία διαχείρισης (π.χ. δηλωμένος λογαριασμός αλληλογραφίας), όπως αυτά έχουν δηλωθεί από τον ίδιο στον λογαριασμό του στην ιστοσελίδα της Εταιρίας.

    5. Η Εταιρεία δεν επιτρέπει τη φυσική πρόσβαση του Πελάτη στις εγκαταστάσεις της για λόγους ασφαλείας. Η φυσική πρόσβαση του Πελάτη στις εγκαταστάσεις της Εταιρείας μπορεί να επιτραπεί μόνο κατόπιν ειδικής άδειας αυτής και για συγκεκριμένους χώρους.

    6. Η Εταιρεία διενεργεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα εργασίες συντήρησης και ελέγχου των συστημάτων της και για το λόγο αυτό μπορεί να υπάρξει κάποιο προκαθορισμένο χρονικό διάστημα, κατά το οποίο δεν θα είναι δυνατή η χρήση των υπηρεσιών.

      Σε περίπτωση προγραμματισμένων εργασιών ο Πελάτης θα πληροφορείται τουλάχιστον είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν τη διενέργεια τους, για τη φύση της συντήρησης, την εκτίμηση του χρόνου αποκατάστασης και των επηρεαζόμενων υπηρεσιών, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ή ανακοίνωσης στον ιστότοπο της Εταιρείας (www.pointer.gr) ή μέσω ανακοίνωσης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

      Η ως άνω αναφερόμενη ενημέρωση δεν περιλαμβάνει τις έκτακτες περιπτώσεις συντήρησης ή τις περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

    7. Η Εταιρεία αναβαθμίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα τις εγκατεστημένες εφαρμογές που υπάρχουν στους διακομιστές της προκειμένου να διατηρεί τα επίπεδα ασφαλείας στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.

  • Περιορισμός Ευθύνης

    1. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε θετική, αποθετική ή άλλου είδους ζημία προκλήθηκε στον Πελάτη ή σε τρίτο, από προβλήματα που παρουσιάστηκαν λόγω ανωτέρας βίας που δεν εμπίπτουν στον έλεγχο της Εταιρείας ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφερόμενα, δυσλειτουργία συστημάτων, διακοπή ρεύματος, γενική δυσλειτουργία τηλεφωνικών γραμμών κ.α.

    2. Η δωρεάν μεταφορά των ιστοσελίδων γίνεται μόνο σε περίπτωση που αυτή είναι εφικτή, και δεν επηρεάζεται η ορθή λειτουργία ή ασφάλεια των διακομιστών της Εταιρείας.

    3. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μη ολοκληρωμένη μεταφορά της ιστοσελίδας ή για τη μη έγκυρη μεταφορά αυτής.

    4. Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία του ζητηθεί από την Eταιρεία και τους τεχνικούς της σχετικά με την υπό μεταφορά ιστοσελίδα και δεδομένα.

    5. Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει τα δεδομένα του και να ενημερώσει την Eταιρεία σχετικά με ζητήματα, όπως προβλήματα λειτουργίας της ιστοσελίδας του, που προέκυψαν κατόπιν μεταφοράς, το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ολοκλήρωσής της. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η διαδικασία μεταφοράς θεωρείται ως ολοκληρωμένη.

    6. Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη εάν κατά τη διαδικασία της παραγγελίας από τον Πελάτη και πριν την εξόφληση της, το όνομα χώρου (domain) που έχει επιλέξει καταχωρηθεί από κάποιον τρίτο. Η κατοχύρωση ολοκληρώνεται από την Εταιρία για λογαριασμό του πελάτη μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής.

    7. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που τα αντίγραφα ασφαλείας (backup) δεν είναι ενημερωμένα ή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθούν.

    8. O Πελάτης συμφωνεί ότι σε δε θα βασίζεται μερικώς ή αποκλειστικώς στην Εταιρεία για τα αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων του ή να αξιώνει από αυτήν να επαναφέρει πρόσφατα ή παλαιότερα αντίγραφα.

    9. Η Εταιρία έχει το δικαίωμα να διαγράψει τα δεδομένα του Πελάτη (όπως αρχεία, βάσεις, δεδομένων, λογαριασμοί αλληλογραφίας κλπ) μετά την λήξη της περιόδου φιλοξενίας και δεν έχει καμία υποχρέωση διατήρησης ή επαναφοράς αντιγράφου.

    10. Η Εταιρία εν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που κάποιο σύστημα ασφαλείας, όπως τείχος προστασίας (Firewall), προκαλέσει πλήρη ή μερικό αποκλεισμό προς υπηρεσίες του Πελάτη.

    11. Η Εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να παρέχει τεχνική υποστήριξη όσον αφορά το περιεχόμενο ιστοσελίδας του πελάτη και την μεταφόρτωση περιεχομένου σε διακομιστή.

    12. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία κατά την παροχή των υπηρεσιών της ευθύνεται μόνο για ελαφρά αμέλεια.

  • Υποχρεώσεις πελάτη

    1. Ο Πελάτης με την εγγραφή, ή με οποιαδήποτε χρήση των υπηρεσιών της Εταιρίας, δηλώνει ότι οι πληροφορίες που παρέχει, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών σχετικά με κυριότητα των ιστοτόπων, ονομάτων χώρου και λογαριασμών, είναι αληθείς και ακριβείς.

      Σε άλλη περίπτωση , εφόσον αποδειχθεί ότι τα στοιχεία αυτά δεν είναι πραγματικά, η Εταιρεία μπορεί να ακυρώσει την εγγραφή του χρήστη, τις παραγγελίες και τυχόν ενεργοποιημένες υπηρεσίες που έχουν παρασχεθεί προς τον χρήστη.

    2. Ο Πελάτης με την ολοκλήρωση της εγγραφής του στην ιστοσελίδα της Εταιρίας και με την καταχώρηση της διεύθυνσης αλληλογραφίας (email) του ή κινητού τηλεφώνου (επικοινωνία μέσω SMS) αποδέχεται ρητά ότι όποιες ενημερώσεις αφορούν τις υπηρεσίες που παρήγγειλε θα αποστέλλονται στην δηλωμένη διεύθυνση ή τηλέφωνο, εάν το έχει επιλέξει αυτό από το Σύστημα Διαχείρισης. Περαιτέρω, ο Πελάτης οφείλει να επικαιροποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας του εντός του λογαριασμού του στην ιστοσελίδα της Εταιρίας, ενώ εάν αυτό δεν είναι εφικτό να ενημερώνει γραπτώς την Εταιρεία για οποιαδήποτε αλλαγή τους. Η Εταιρία δεν έχει καμία ευθύνη αν το email επικοινωνίας που έχει δηλωθεί από τον Πελάτη δε χρησιμοποιείται ή δεν είναι προσβάσιμο για οποιαδήποτε λόγο.

    3. Ο Πελάτης οφείλει να καταβάλλει προκαταβολικά την προβλεπόμενη αμοιβή για την παροχή της υπηρεσίας που έχει παραγγείλει.

    4. Σε περίπτωση που η Εταιρία δεχθεί πληρωμή υπηρεσίας για Παραγγελία ή σύμβαση, δεν είναι υποχρεωμένη να ελέγξει την ταυτότητα του ατόμου που πραγματοποιεί την πληρωμή και θα προχωρήσει σε ενεργοποίηση της παραγγελίας.

    5. Εμπρόθεσμη καταβολή του αντίστοιχου ποσού ανανέωσης από τον πελάτη ή τρίτου, χωρίς ρητή δήλωση του για διακοπή της παρεχόμενης υπηρεσίας, οδηγεί σε αυτόματη ανανέωση των υπηρεσιών.

    6. Στην περίπτωση που ο Πελάτης διατηρεί ανεξόφλητη μία ή περισσότερες υπηρεσίες στο λογαριασμό του, τότε η Εταιρία έχει το δικαίωμα αναστολής, διακοπής ή διαγραφής όλων των υπηρεσιών του, όπως των ονομάτων χώρου (domain) ή των λογαριασμών φιλοξενίας, εξοφλημένων ή όχι, χωρίς την υποχρέωση παροχής αντιγράφων ασφαλείας (backup) στον Πελάτη.

    7. Σε περίπτωση μη έγκαιρης καταβολής του ποσού ανανέωσης ονόματος (domain name) από τον πελάτη, τεκμαίρεται η οριστική διακοπή παροχής της υπηρεσίας, και η Εταιρεία μπορεί να διαθέσει το ίδιο όνομα για κατοχύρωση σε κάποιον τρίτο. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για την αδυναμία ανανέωσης της ονοματοδοσίας μετά τη λήξη της συμφωνηθείσας περιόδου παροχής υπηρεσιών, χωρίς την καταβολή του αντίστοιχου ποσού ανανέωσης.

    8. Ο Πελάτης οφείλει να συμμορφώνεται με την κείμενη νομοθεσία και απαγορεύεται ρητά να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες που λαμβάνει από την Εταιρεία για σκοπούς που πραγματώνουν παράνομες πράξεις και αντιβαίνουν στην ελληνική ή ευρωπαϊκή νομοθεσία.

      Για τους σκοπούς της ανωτέρω παραγράφου ως παράνομες θεωρούνται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά οι εξής πράξεις:

      • Συλλογή, αποθήκευση ή αποστολή πορνογραφικού, απειλητικού, συκοφαντικού, προσβλητικού, δυσφημιστικού και υβριστικού υλικού.

      • Προώθηση αξιόποινων πράξεων, που τιμωρούνται από τον Ποινικό Κώδικα ή ειδικούς ποινικούς νόμους.

      • Συλλογή, αποθήκευση ή αποστολή υλικού που προωθεί ρατσιστικές, φυλετικές, κοινωνικές, θρησκευτικές ή/και εθνικές διακρίσεις.

      • Συλλογή, αποθήκευση ή αποστολή δεδομένων, προγραμμάτων, ιών και αρχείων που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την καταστροφή, βλάβη ή διακοπή λειτουργίας λογισμικού ή υλικού συστημάτων.

      • Η χρήση της φιλοξενίας για εμφάνιση ή χρήση περιεχομένου σε άλλες ιστοσελίδες , π.χ. φόρτωση φωτογραφιών σε τρίτη ιστοσελίδα, διαφημίσεις κλπ.

      • Αποστολή μαζικών και ανεπιθύμητων μηνυμάτων αλληλογραφίας (spam) χωρίς τη συγκατάθεση ή αίτηση των αποδεκτών.

    9. Ο Πελάτης οφείλει να παρέχει επαρκείς εξηγήσεις σε περίπτωση λήψης παραπόνων ή/και εξώδικης όχλησης που περιλαμβάνει δικαιώματα τρίτων και αφορούν περιεχόμενο που φιλοξενούνται σε υπηρεσία του.

    10. Ο Πελάτης οφείλει αμελλητί ή αλλιώς το αργότερο εντός 24 ωρών, να αποκρίνεται εγγράφως μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), σχετικά με αιτήματα δικαστικών, εισαγγελικών, αστυνομικών ή φορολογικών αρχών ή οποιωνδήποτε τρίτων.

    11. Ο Πελάτης ρητά δηλώνει πως αποδέχεται την γνωστοποίηση των δεδομένων του προσωπικού χαρακτήρα ή/και των στοιχείων επικοινωνίας του από την Εταιρεία σε περίπτωση που κοινοποιηθεί σε αυτήν εξώδικη δήλωση ή σχετικό έγγραφο από τις ως άνω αναφερόμενες αρχές ή τρίτα πρόσωπα, που προκειμένου να ασκήσουν αυτά τα δικαιώματα τους.

    12. O Πελάτης οφείλει να μεριμνά για τη λήψη όλων των απαραίτητων και προβλεπόμενων μέτρων, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας του, ενώ παράλληλα οφείλει να συμμορφώνεται με όλα τα πρότυπα ασφαλείας που επιτάσσει κάθε φορά η Εταιρεία.

    13. Ο Πελάτης οφείλει να ενημερώνει και να αναβαθμίζει τον κώδικα που χρησιμοποιεί για τις ιστοσελίδες του, ώστε να είναι συμβατός με τους διακομιστές και τις εγκατεστημένες εφαρμογές τους.

    14. Ο Πελάτης οφείλει να βεβαιώνει ότι το υλικό που θα μεταφορτώνει σε διακομιστή φιλοξενίας είναι έτοιμο και δεν χρειάζεται καμία επιπλέον επεξεργασία από την Εταιρεία για να λειτουργήσει.

    15. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια του περιεχόμενου και δεδομένων του.

    16. Σε περίπτωση παραβίασης της υπηρεσίας του, ο Πελάτης υποχρεούται να εκτελέσει έλεγχο ασφαλείας και διόρθωση των ζητημάτων, όπως αλλαγή στοιχείων και κωδικών. Πρόσθετα θα πρέπει να ενημερώσει την Εταιρία για τα ζητήματα που εντόπισε και τις ενέργειες του προς διόρθωση του θέματος ασφαλείας.

    17. Ο Πελάτης υποχρεούται να ενημερώνει αμελλητί ή αλλιώς το αργότερο εντός 24 ωρών την Εταιρεία, για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στις παρεχόμενες από αυτήν υπηρεσίες, για οποιαδήποτε σχετική παραβίαση ή υποψία αυτής.

      Πρόσθετα οφείλει να συνδράμει στο μέτρο του δυνατού, το έργο της Εταιρείας για την επίλυση των ως άνω αναφερόμενων παραβιάσεων.

  • Πνευματικά δικαιώματα

    1. Δικαιώματα Διανοητικής ιδιοκτησίας.
    2. Το περιεχόμενο της παρούσας ιστοσελίδας (συμπεριλαμβανομένων των κειμένων, γραφικών, εικόνων, φωτογραφιών και λογισμικού) αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας.
    3. Απαγορεύεται, ολικά ή μερικά, η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή και αναμετάδοση του περιεχομένου της ιστοσελίδας, η αποθήκευση σε βάση δεδομένων, η αναμετάδοση σε ηλεκτρονική ή μηχανική ή οποιαδήποτε άλλη μορφή, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση ή άλλη διασκευή και τροποποίηση της μορφής, του περιεχομένου και της εμφάνισής της, χωρίς την έγγραφη άδεια της Εταιρείας.
    4. Η εμφάνιση του υλικού στο διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή παραχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης ή εκμετάλλευσής του.
    5. Διανοητική Ιδιοκτησία Τρίτων.
    6. Εμπορικά σήματα, διακριτικά γνωρίσματα και σχέδια τρίτων που ανήκουν σε τρίτους παραμένουν ιδιοκτησία τους και δεν επιτρέπεται η χρήση τους δίχως την άδεια των ιδιοκτητών τους.
  • Προστασία δεδομένων

    1. Πολιτική Προστασίας Δεδομένων.

      Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

      Όπως αυτή αποτυπώνεται στην ιστοσελίδα.

      Συμπληρώνοντας δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα στην παρούσα ιστοσελίδα δηλώνετε ότι έχετε την εξουσιοδότηση αυτού του φυσικού προσώπου για την παροχή τους προς την Εταιρεία.

    2. Η Εταιρεία μετά από σαφή εντολή από το δηλωμένο email του πελάτη είναι υποχρεωμένη να διαγράψει τους λογαριασμούς και τα αρχεία του.
      Η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να διατηρήσει αρχεία καταγραφής για ένα έτος και τα φορολογικά στοιχεία του Πελάτη για πάντα.

  • Δίκαιο

    1. Η Εταιρεία υποστηρίζει την εναλλακτική επίλυση διαφορών μέσω της εξωδικαστικής πλατφόρμας της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

      https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL

    2. Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο:

      https://gge.mindev.gov.gr/tomeas-emporiou/kodikas-katanalotikis-deontologias-ilektroniko-emporio/

  • Δωσιδικία

    Αρμόδια για οποιαδήποτε διαφορά θα είναι τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.

  • Εφαρμοστέο Δίκαιο

    Εφαρμοστέο Δίκαιο θα είναι το ελληνικό.